TrabantBG.eu
25 Март 2019, 12:04:16 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини: ,,Работата по общественополезни каузи е бавна, уморителна, неблагодарна, а ползите ще се видят най-рано от следващото поколение. Освен това всички, които имат някакъв пряк търговски интерес от тези каузи, се вбесяват, като видят, че ти нямаш такъв и постоянно ти вменяват мисли, постъпки и чувства, които и при най-голямо желание ти не можеш да си спомниш да си помислил, направил или изпитал..."
 
   Начало   Галерия Календар Приятели Помощ Търси Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 7 8 [9]
  Изпечатай  
Автор Тема: Трабантите, по които аз работя.  (Прочетена 7921 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2595



WWW
« Отговор #120 -: 25 Януари 2019, 10:07:13 »

като гледам, май за лятото ще си напълно готов Наздраве/Cheers (Trabant Flag)
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 390



« Отговор #121 -: 28 Януари 2019, 10:34:29 »

Ако успея да събера интериор. Нямам кора за дясната врата и здрава задна облегалка.
Ти имаш ли някоя излишна?

Фугите ги изтърках до метал, минах с вюрт и запуших с полиуретаново лепило. Точно за това го дават да се използва.
Долния външен ръб на задното стъкло е бил ремонтиран при пребоядисването на колата незнайно кога, явно още тогава е бил загнил и е било кърпено, но пък е направено здраво и реших да не го разбутвам из основи, щом пак ще трябва да се заглади дори да го правя наново. Махнах стария кит, всичко до метал изчистено и започнах наново - първо с влакнест, после с фин.
Неприятно за обработка е мястото под уплътнението на багажника, ще му трябва още търкане преди да се шприцира. В такива труднодостъпни места минавам с кече на ръка.
https://photos.app.goo.gl/Pmt2WMNcSJK5Hm4w5

https://photos.app.goo.gl/qEFQ1HykhwoC5ZG4A

https://photos.app.goo.gl/w8cNoGHQHkT2X5dE6
« Последна редакция: 28 Януари 2019, 10:41:03 от siso » Активен
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2595



WWW
« Отговор #122 -: 28 Януари 2019, 11:47:00 »

Задна облегалка като желязо или като парцалки, или цяла?
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 390



« Отговор #123 -: 09 Февруари 2019, 09:56:06 »

Най-добре цяла със сивите парцалки.

Накичих нещата преди шприца за фуги, последно напасване.
Светлоотразителите с дебелата алуминиева рамка са точно за тази година и имах приключение да ги намеря.
https://photos.app.goo.gl/vqx5HohCvfYN3NbRA

Вече е половината шприциран. Дойдоха и частите от Германия, които нямаше как да не взема - нови гумени уплътнения за прозорците с пълнител за предно и задно, както и сив пълнител за лайстните на калниците.
https://photos.app.goo.gl/jVgE8yANKgDSA9hJ9

Активен
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 390



« Отговор #124 -: 23 Февруари 2019, 11:25:48 »


Вече шприциран навсякъде в бяло, като преди да търкам шприца на водно, минавам набързо с черен мат, който ме води до кога да търкам.
Това се налага, защото на ръка не се усеща дали е изравнено навсякъде и когато е изтъркано черното, значи сме на ниво. Вече е минат навсякъде и ще го изкарам на слънцето за последно преглеждане дали всичко е изтъркано и измиване на праха преди да го закарам някъде, където да го боядисат в камера.
https://photos.app.goo.gl/Gd5xp8pG73LafRy89

Друго, което правя е, че по свалените стъкла изрязвам хартия, която използвам да запушвам дупките, така че да не пръска вътре. Това спестява много време при бояджията. Винаги настоявам и предпочитам да си го опаковам аз, а не някой друг точно преди боята, за да няма оцапани части, които съм се старал да боядисам.



« Последна редакция: 23 Февруари 2019, 11:28:10 от siso » Активен
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2595



WWW
« Отговор #125 -: 24 Февруари 2019, 10:00:48 »

 Наздраве/Cheers
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 390



« Отговор #126 -: 15 Март 2019, 09:46:24 »

Подготовката за боя бе мъчителен и много дълъг процес, допълнително усложнен от това, че много грубо се получи пръскането на шприца и бе все едно да търкаш шагре. Което освен и трудно е и начин да се подхлъзне човек, защото като е грубо нанесен, после изтъркан, може да се образуват кратерчета, които да не си личат на ръка, а при крайния резултат да се виждат. Затова с пистолет поне 1.6 дюза и избягвайте да пръскате в топло време шприц.
Така аз имам някоя друга забележка, обаче могат да се коригират, но за това по-късно.


Та най-накрая приключих процеса по подготовка за боята и се стигна до този момент, първо каране до тук:
https://photos.app.goo.gl/JHkEiNE7iMCgaxrq9

Вече половината боядисан го прибрах и започнах да сглобявам каквото мога, докато ми дойде реда да ми изпръскат и другите части, че нямаше място за всичко в камерата, за да стане наведнъж.
Доста съм доволен от цвета и резултата.
https://photos.app.goo.gl/93uxCKUggExUDvJB8

Преди да сложа вратите, впръсках вътре ето това. Ще пръскам и горено масло в гредите, но за това също по-нататък.
https://photos.app.goo.gl/PQZRAGiEgmVuLQAW7




« Последна редакция: 15 Март 2019, 09:49:41 от siso » Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!