TrabantBG.eu
21 Юли 2019, 10:19:01 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини: ,,Работата по общественополезни каузи е бавна, уморителна, неблагодарна, а ползите ще се видят най-рано от следващото поколение. Освен това всички, които имат някакъв пряк търговски интерес от тези каузи, се вбесяват, като видят, че ти нямаш такъв и постоянно ти вменяват мисли, постъпки и чувства, които и при най-голямо желание ти не можеш да си спомниш да си помислил, направил или изпитал..."
 
   Начало   Галерия Календар Приятели Помощ Търси Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 7 8 [9]
  Изпечатай  
Автор Тема: Трабантите, по които аз работя.  (Прочетена 10063 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2616



WWW
« Отговор #120 -: 25 Януари 2019, 10:07:13 »

като гледам, май за лятото ще си напълно готов Наздраве/Cheers (Trabant Flag)
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #121 -: 28 Януари 2019, 10:34:29 »

Ако успея да събера интериор. Нямам кора за дясната врата и здрава задна облегалка.
Ти имаш ли някоя излишна?

Фугите ги изтърках до метал, минах с вюрт и запуших с полиуретаново лепило. Точно за това го дават да се използва.
Долния външен ръб на задното стъкло е бил ремонтиран при пребоядисването на колата незнайно кога, явно още тогава е бил загнил и е било кърпено, но пък е направено здраво и реших да не го разбутвам из основи, щом пак ще трябва да се заглади дори да го правя наново. Махнах стария кит, всичко до метал изчистено и започнах наново - първо с влакнест, после с фин.
Неприятно за обработка е мястото под уплътнението на багажника, ще му трябва още търкане преди да се шприцира. В такива труднодостъпни места минавам с кече на ръка.
https://photos.app.goo.gl/Pmt2WMNcSJK5Hm4w5

https://photos.app.goo.gl/qEFQ1HykhwoC5ZG4A

https://photos.app.goo.gl/w8cNoGHQHkT2X5dE6
« Последна редакция: 28 Януари 2019, 10:41:03 от siso » Активен
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2616



WWW
« Отговор #122 -: 28 Януари 2019, 11:47:00 »

Задна облегалка като желязо или като парцалки, или цяла?
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #123 -: 09 Февруари 2019, 09:56:06 »

Най-добре цяла със сивите парцалки.

Накичих нещата преди шприца за фуги, последно напасване.
Светлоотразителите с дебелата алуминиева рамка са точно за тази година и имах приключение да ги намеря.
https://photos.app.goo.gl/vqx5HohCvfYN3NbRA

Вече е половината шприциран. Дойдоха и частите от Германия, които нямаше как да не взема - нови гумени уплътнения за прозорците с пълнител за предно и задно, както и сив пълнител за лайстните на калниците.
https://photos.app.goo.gl/jVgE8yANKgDSA9hJ9

Активен
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #124 -: 23 Февруари 2019, 11:25:48 »


Вече шприциран навсякъде в бяло, като преди да търкам шприца на водно, минавам набързо с черен мат, който ме води до кога да търкам.
Това се налага, защото на ръка не се усеща дали е изравнено навсякъде и когато е изтъркано черното, значи сме на ниво. Вече е минат навсякъде и ще го изкарам на слънцето за последно преглеждане дали всичко е изтъркано и измиване на праха преди да го закарам някъде, където да го боядисат в камера.
https://photos.app.goo.gl/Gd5xp8pG73LafRy89

Друго, което правя е, че по свалените стъкла изрязвам хартия, която използвам да запушвам дупките, така че да не пръска вътре. Това спестява много време при бояджията. Винаги настоявам и предпочитам да си го опаковам аз, а не някой друг точно преди боята, за да няма оцапани части, които съм се старал да боядисам.



« Последна редакция: 23 Февруари 2019, 11:28:10 от siso » Активен
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2616



WWW
« Отговор #125 -: 24 Февруари 2019, 10:00:48 »

 Наздраве/Cheers
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #126 -: 15 Март 2019, 09:46:24 »

Подготовката за боя бе мъчителен и много дълъг процес, допълнително усложнен от това, че много грубо се получи пръскането на шприца и бе все едно да търкаш шагре. Което освен и трудно е и начин да се подхлъзне човек, защото като е грубо нанесен, после изтъркан, може да се образуват кратерчета, които да не си личат на ръка, а при крайния резултат да се виждат. Затова с пистолет поне 1.6 дюза и избягвайте да пръскате в топло време шприц.
Така аз имам някоя друга забележка, обаче могат да се коригират, но за това по-късно.


Та най-накрая приключих процеса по подготовка за боята и се стигна до този момент, първо каране до тук:
https://photos.app.goo.gl/JHkEiNE7iMCgaxrq9

Вече половината боядисан го прибрах и започнах да сглобявам каквото мога, докато ми дойде реда да ми изпръскат и другите части, че нямаше място за всичко в камерата, за да стане наведнъж.
Доста съм доволен от цвета и резултата.
https://photos.app.goo.gl/93uxCKUggExUDvJB8

Преди да сложа вратите, впръсках вътре ето това. Ще пръскам и горено масло в гредите, но за това също по-нататък.
https://photos.app.goo.gl/PQZRAGiEgmVuLQAW7




« Последна редакция: 15 Март 2019, 09:49:41 от siso » Активен
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #127 -: 05 Април 2019, 11:48:28 »

Бавно и славно продължавам.

Прозорците.
Всички уплътнения нови от Германия, старите се разпаднаха и ги изхвърлих отдавна.
Но преди да ги сложа повторих с намазването в ъглите с полиуретаново лепило - същото, с което залепих калниците.
Оригинално там има някакъв пластичен лепкав материал, който не се сетих какъв заместител да му намеря, затова просто намазах с пръст от гъвкавото лепило и го оставих да изсъхне. Идеята му е да не позволява влязлата вода да загнива ръба от вътрешна страна. Последните 90-та трабанти отзад може да се види как ламарината в долните ъгли е вдлъбната - именно за да изтича вода която е влязла зад уплътнението.
Направих това на всички прозорци в ъглите, а отпред и отзад - в горните ъгли също.
https://photos.app.goo.gl/kvQ93sudfuW5MTjn9
https://photos.app.goo.gl/jKLog2pWXDrVkuuc9

А самото монтиране на прозорците го направих с помощта на тези инструменти:
https://photos.app.goo.gl/QZEyUsD1ycQbyRs79

Изкривена стара отверка, сапунена вода и 3 мм стар телефонен кабел + един помощник отвън, който да натиска, докато аз отвътре издърпвам кабела, вкарвайки уплътнението на място.
За предното и задно стъкло се наложи да го залепя временно на място с книжно тиксо, докато да го увия с кабела, понеже уплътнението няма форма и не иска да стои на стъклото само. Започва се с долния ръб посредата и се върви от двете страни нагоре. Обилно напръсквам със сапунената вода и малко по малко, от тук, от там уплътнението заспива на място. Направо съм горд, че никъде не го скъсах.

За модела с пълнител в уплътнението трябва инструмент, който избутвайки го вкарва пълнителя и разширява уплътнението, като отново сапунената вода значително помага нещата да се случват по-лесно, особено в завоите.
https://photos.app.goo.gl/N47L8r3sX51AKMsr6

В кухините зад фаровете също впръсквам консервант
https://photos.app.goo.gl/2xfFoLXcwZKhdzXi6

Вече всички панели са в цвят и по местата си.
https://photos.app.goo.gl/8bwW6UwEqh71hZms5

Активен
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2616



WWW
« Отговор #128 -: 06 Април 2019, 10:49:01 »

Отверката е трябвало да я заоблиш, но не да е остра  Наздраве/Cheers
« Последна редакция: 01 Май 2019, 07:58:22 от doctorZizi » Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #129 -: 01 Май 2019, 06:13:25 »

Доста плътно е новото уплътнение. И така като е права, мога да я заклиня между уплътнението и рамката, за да издърпам.

Джанти на пясък:
https://photos.app.goo.gl/ft5VT9jdyWnycUKD9

Оригинален цвят на джантите:
https://photos.app.goo.gl/n1rm7h6cpkXxobfPA

Най-близкото, което намерих е една боя алкидна за джанти на немската фирма Mipa- Felgensilber.
Процедурата е както винаги - ръждопреобразовател на Вюрт + две ръце боя.
https://photos.app.goo.gl/p7FZBA2UBkvb6mnJ8

Рециклиране на водещото уплътнение на прозорците на вратите чрез обличане на П профила със здрав черен плат. Стари черни зимни дънки става също да се нарежат. Дълъг и бавен процес, но със търпение става доста прилично. Лепя със хелмевекта.
https://photos.app.goo.gl/xnhbPgAUVBbjJrGZ6

Между корите на вратите и самата врата има залепени платнени ленти. Там са, за да не скърца кората във ламарината на купето. Преди лепях лентички, но намерих този изолирбанд с плат. Използва се за опаковане на кабели, не толкова за изолация, колкото да се придаде по-завършен вид с него. Ползвах го в багажника и за тези зад таблото, но се оказа, че може да се ползва и по вратите, вместо да си играете да лепите лентички.
https://photos.app.goo.gl/CVT27jZohGufcj6Y7

Имах проблеми с алтернатора, откакто я взех тая кола. И вместо да си играя да ревизирам оригинала, взех този, който ползвах във вабанта. Алтернатора е Бош от Пасат 3, голф 2 може би е със същия. Въобще модела със трапецовиден ремък. За вартбург се сваля ремъчната шайба и се слага Вартбурговата шайба и спокойно се слага на варела без никакви допълнителни манипулации. За трабант се слага трабантовата шайба и се манипулира долния захват, както е видно на снимката. Ремъците си остават оригиналните, както и кабелите и колата си зарежда със стабилни 14 волта при включени фарове на празен ход. Смених му и лагерите.
https://photos.app.goo.gl/ACWAYCzhm48jgx8x8

Снимка отпред
https://photos.app.goo.gl/Mynk5BCCGzXh2p1z9
Снимка отзад
https://photos.app.goo.gl/KsJotzv4DBidby2e6

Остава ми нови гуми, нов интериор и да мина през кат за смяна на цвета.
Тогава вече ще съм готов напълно.
Активен
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2616



WWW
« Отговор #130 -: 01 Май 2019, 08:09:28 »

хем искам да кажа "браво", хем как да го кажа при това електронно на Тт от 1979 година
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #131 -: 01 Май 2019, 09:05:15 »

Така го взех, както и с новата генерация двигател и 12-те волта.
Някой друг ако го вземе може да си му сложи чукчета и да си има ядовете с тях колкото си пожелае.
Активен
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #132 -: 09 Май 2019, 08:16:32 »

С пребоядисването и на резервоара, вече всичко под капака е готово.
https://photos.app.goo.gl/vwrdt4FdgTUWqzB56

С вратите на корите имах проблеми.
Трудно намерих резервна за дясната врата, защото за разлика от по-новия модел, тука е едно цяло парче кожа.
Ето я как изглеждаше шофьорската:
https://photos.app.goo.gl/MxK1tND33DtSwVD48

Забъркаха ми боя за кожа, като сравних новия цвят по корите. Доста добре се получи.
И волана е вече опакован с паракорд въже, вместо с гуменото, което идва с калъфа. А волана е опакован, защото се беше напукал и разпадаше бакелита и този беше единствения, който успях да намеря.
За да го спася, първо го шпакловах с полиуретаново лепило -  с каквото лепя калниците. После го омотах с гумена изолационна лента и отгоре ей тоя калъф. Също съм доста доволен как стана.
https://photos.app.goo.gl/hQrVYhrZvcaFKPWeA

Със същата боя направих и сенниците, които за модела и от двете страни са в този бежов цвят. Както и кожата на задните кори.
https://photos.app.goo.gl/q8WfQDdfTA2uEuex5

Преди да сложа корите ги намазвам с лак за дърво. Да не попиват влага и да се кривят допълнително.
https://photos.app.goo.gl/2iWKb4tsPHDtWzt5A

С тези дейности приключва моята работа.
Остава да му купя едни нови гуми и да дам седалките за претапициране.
Както и естествено да ида до КАТ за смяна на талоните и попълване на новия цвят.

Активен
doctorZizi
Автохирург - анестезиолог д-р Зизи
Гаден Спамър
*****

Карма: +24/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 2616



WWW
« Отговор #133 -: 10 Май 2019, 09:49:16 »

Корите трябваше да ги намажеш първо с безир, защото прониква по- дълбоко и след това с лак. Защо не свали щипките, за да намажеш мах до кожата?
Активен

прави каквото трябва, да става каквото ще!
аз не карам бавно, просто летя много ниско!
siso
Зарибен
****

Карма: +5/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 398



« Отговор #134 -: 10 Май 2019, 10:17:11 »

Аз безир исках да напиша, с каквото ги намазах, ама защо съм написал лак ? Смях/Laughing
Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!